יום שני, 23 בדצמבר 2013

טיולים מאורגנים בארץ ובחו"ל



לא כולם אוהבים לטוס לבד. הרעיון להגיע לארץ זרה אשר איננו מכירים את מנהגיה, ופתאום לקפוץ למים ולהתחיל להסתדר אינו קוסם להרבה אנשים אלא להיפך מעורר פחד. מה אם לא יהיה לי איפה לישון? מה אם אלך לאיבוד? אלו שאלות שחולפות לא פעם, לפני שאנו אורזים תיק ויוצאים בכוחות עצמנו, אל עבר הרפתקה במקום לא מוכר.
אם זה המצב, ומעבר לפחד, ישנו גם הרצון לטייל בחברותא, המון חברות נסיעות מציעות את האופציה של טיול מאורגן. בטיול מאורגן בעצם נטוס לחו"ל עם קבוצה של אנשים שנקבעה מבעוד מועד, אל יעד ידוע מראש בו כל יום מתוכנן וקבוע על פי לוח זמנים. הסדרי שינה, אוכל ותחבורה מסופקים על ידי החברה וכמובן, לטיול מאורגן מצטרף גם מדריך טיולים, יתרון המאפשר חוויה מעשירה ומעמיקה.
חברות הנסיעות מציעות מגוון רחב של יעדים המתאימים לכל אדם באשר הוא. טיולים למקומות אקזוטיים כמו למשל לדרום אפריקה הקסומה. טיולים המתאימים למשפחות כמו למשל טיול פארקים ברחבי אירופה וגם אם אתם חובבי שטח, ישנה גם אופציה לטיולי ג'יפים אשר אחד הטיולים הנפוצים, הוא לאזור גאורגיה.
גם בארצנו ישנו מספר לא מבוטל של מקומות לטייל בהם ותאמינו או לא, ישנם גם טיולים מאורגנים המאפשרים לנו לנפוש בין נופיה הקסומים של ארץ ישראל. בין היעדים ניתן למצוא טיולים מאורגנים לאילת וסביבתה המדברית, לנגב הצפוני בשעת פריחתו  ואף לרמת הגולן.
טיול מאורגן בארץ שכדאי לחוות הוא טיול מאורגן בירושלים. ירושלים ממוקמת בנוף הררי עוצר נשימה, מרכז תיירותי בפני עצמו, בה נמצא אתרים היסטוריים, אתרים קדושים, שווקים ססגוניים, מסעדות ובתי קפה, מרכזי תרבות וכן הלאה. ואם נגיע בחורף, יתכן ונתפוס אותה מצופה בלבן. מה יותר אירופה מזה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה